ОСОБЕННОСТИ СОЧЕТАНИЯ НАЦИОНАЛЬНЫХ И ЕВРОПЕЙСКИХ КРИТЕРИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ РА

Авторы

  • Роберт Хачатрян Государственный университет им. В. Брюсова

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10871

Ключевые слова:

Европейское пространство высшего образования (ЕПВО), инструменты ЕПВО, критерии и стандарты обеспечения качества, институциональная аккредитация.

Аннотация

В статье представлены особенности Cтандартов и рекомендаций по обеспечению
качества высшего образования, сопоставимость стандартов обеспечения качества Республи-
ки Армения с ESG 2015, а также проблемы применения этих стандартов в системе высшего
образования РА. Для решения проблем, представленных в статье, необходимо пересмотреть
политику и стратегии, принятые на государственном и институциональном уровнях,
особенно стандарты и критерии обеспечения качества Республики Армения с учетом
развития, происходящего в государственной и международной образовательной сферах.

Библиографические ссылки

Բուդաղյան Ա., Սարգսյան Յու., Հայաստանի բարձրագույն կրթության բարե-

փոխումների առկա վիճակը և հեռանկարները Բոլոնիայի գործընթացի համատեքս-

տում. Զեկույց, Բարձրագույն կրթության ռազմավարական հետազոտությունների ազ-

գային կենտրոն, Երևան, «Փրինթինֆո», 2012։

Խաչատրյան Ռ., Մովսիսյան Տ., Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման

համակարգ. hավատարմագրումը որպես որակի արտաքին ապահովման մեխանիզմ,

«Բանբեր», 2(51), Երևան, «Լինգվա», 2020, էջ 143:

Խաչատրյան Ռ., Մովսիսյան Տ., ՀՀ բուհերի ինստիտուցիոնալ հավատարմա-

գրման հիմնախնդիրները ԵԲԿՏ-ին ինտեգրման համատեքստում, «Կրթությունը 21-րդ

դարում», 1(3), Երևան, 2020, էջ 22։

Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, Արցախի պետա-

կան համալսարան, Բարձրագույն կրթություն. հիմնախնդիրներ և հեռանկարներ. Աշ-

խատաժողովի նյութեր, Երևան, «Տնտեսագետ» հրատարակչություն, 2017։

ՀՀ կառավարության ծրագիրը հաստատելու մասին որոշում, (08.02.2019),

N 65 – Ա: https://www.gov.am/files/docs/3133.pdf:

ՀՀ կառավարության 2019 թվականի փետրվարի 8-ի N 65-Ա որոշմամբ հավա-

նության արժանացած՝ ՀՀ կառավարության ծրագրի 2019 թվականի կատարման ըն-

թացքի և արդյունքների մասին զեկույց, 2020, էջ 22։ https://www.gov.am/files/docs/-

pdf:

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն, ՀՀ բու-

հերի համակարգային խնդիրները. հավատարմագրում անցած ՄՈՒՀ-երի փորձագի-

տական զեկույցների համեմատական վերլուծություն, Երևան, 2018:

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն, ՀՀ մաս-

նագիտական կրթության փորձաքննության անցկացման ձեռնարկ, Երևան, 2015, էջ 28:

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն, ՀՀ

մասնագիտական կրթության համակարգում որակի ապահովման ուղենիշներ, չափա-

նիշներ և չափորոշիչներ (աշխատանքային նյութեր), Երևան, 2010, էջ 22:

European Association for Quality Assurance in Higher Education. ENQA report on

Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area. Helsinki,

rd edition, 2009.

European University Association. Graz Declaration 2003 Forward from Berlin: the Role

of the Universities, 2003, p. 9.

Making the Most of Our Potential: Consolidating the European Higher Education Area։

Bucharest Communiqué, 2012.

United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization (UNESCO). Quality

Assurance and Accreditation: A Glossary of Basic Terms and Definitions. 1st edit. Bucharest,

, p. 89.

Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area

(ESG), Belgium, 2015.

Бутакова М. М., Соколова О. H., Кузнецова О. В., Менеджмент в организа-

циях профессионального образования: учебное пособие. Москва: КноРус, 2019, c. 81.

Загрузки

Опубликован

2023-09-12

Как цитировать

Хачатрян , Р. (2023). ОСОБЕННОСТИ СОЧЕТАНИЯ НАЦИОНАЛЬНЫХ И ЕВРОПЕЙСКИХ КРИТЕРИИ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КАЧЕСТВА В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ РА. Образование в 21-ом Веке, 2(4), 25–41. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10871

Выпуск

Раздел

Обучение и воспитание

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)