ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՄԱՆԿԱՏԱՆ ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՆՐ ԱՍՏԻՃԱՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՄՈՏ ԻՆՔՆԱՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՍՊԵԿՏՆԵՐԸ

Authors

  • Ռոբերտ Ազարյան Խ․ Աբովյանի անվան Հայկական Պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10796

Keywords:

Բանալի բառեր՝ ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաներ, ինքնասպասարկում, հմտություններ, մասնագիտացված մանկատուն, դաստիարակություն, վերապատրաստում, զարգացում, դաստիարակներ, ուսուցիչներ։

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են մասնագիտացված մանկատանը ծանր մտավոր հետամնացություն ունեցող երեխաների ինքնասպասարկման հմտությունների զարգացմանն ուղղված աշխատանքների ստեղծման տեսական և գործնական մոտեցումների հիմնավորման հիմնական ասպեկտները: Քանի որ հայտնի է, որ այդ հարցերում նրանց անկախությունը մեծապես կախված է կենսական կարևոր գործնական հմտություններով և ինքնասպասարկման հմտություններով այս երեխաների դաստիարակության և վերապատրաստման աշխատանքների պատշաճ կազմակերպումից և վարումից:

References

Ազարյան Ռ. Ն., Հատուկ մանկավարժություն. Դասագիրք մանկավարժական բուհերի ուսանողների համար, Երևան, 2016, էջ 190-229:

Азарян Р. Н., Баласанян Г. А., Саркисян А. С., Формирование самообслуживания у умствен-но отсталых детей в специализированных образовательных учреждениях.//Научно-методический журнал «Проблемы специального образования», Ереван, 2017,N5, с. 166-170.

Дети с нарушениями интеллектуального развития.//В кн. В. А. Титова «Дефектология». Конспект лекций, М., 2014, с. 249-260.

Забрамная С. Д., Психолого-педагогическая диагностика умственного развития детей, М., 1995, с.178;

Маллер А. Р., Цикаго Г. В., Воспитание и обучение детей с тяжелой интеллектуальной недостаточностью.// Учебное пособие для студентов высших педагогических учебных заведений, М.: 2003, с. 205.

Певзнер М. С., Дети-олигофрены, М.,1959, с. 205-209.

Петрикеев В. Г., Трудовое воспитание в школах 8-го типа для детей с нарушениями интеллекта. Дефектология , 1966, N3, с. 24-28;

Специальная педагогика. //Под ред. Л.В. Мардахаевой, Е. А. Орловой, М., 2012, с.65-84.

Энциклопедия специального образования// Под ред.Р. Н. Азарян, Ереван, 2012, с. 312.

Яйлоян А. В., Баласанян Г. А, Клинико-психолого-педагогическая характеристика умствен-ной отсталости / В международном научно-методическом рецензированном журнале «Образование в XXI веке», Ереван, 2020, N1(3), с. 96-100.

Published

2023-10-03

How to Cite

Ազարյան Ռ. (2023). ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՄԱՆԿԱՏԱՆ ՄՏԱՎՈՐ ՀԵՏԱՄՆԱՑՈՒԹՅԱՆ ԾԱՆՐ ԱՍՏԻՃԱՆ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՄՈՏ ԻՆՔՆԱՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՏԵՍԱԿԱՆ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՍՊԵԿՏՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 198–202. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.10796

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն

Most read articles by the same author(s)