ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՄԻՈՊԻԱՅԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄԸ ԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10893Keywords:
Բանալի բառեր՝ կարճատեսություն, ընտանիք, կանխարգելում, տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներ, ծնողների տեղեկացվածություն, խնդիր, տեսողական աշխատանք, աչքի հանգիստ, հետազոտություն:Abstract
Հոդվածում ներկայացված են ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կազմակերպման և կանխարգելման հիմնական մոտեցումները։ Հայտնի է, որ տեսողության խանգարում, այդ թվում՝ կարճատեսություն, հաճախ նկատվում է մանկության մեջ, երբ ընտանիքում երեխան չի հետևում խաղերի, նկարչության, նկարներ դիտելու, նկարների ժամանակ տեսողության և տեսողական աշխատանքի պաշտպանության համար սահմանված կանոններին, կանոնակարգերին և պահանջներին։ Լավ տեսողության պահպանումը հիմնականում կախված է նրանից, թե ծնողները ինչպես են տեղեկացված երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման մասին։ Սա որոշում է ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման և այդ հարցերում ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու մոտեցումների մշակման անհրաժեշտությունը:
Այս խնդիրը բարդանում է նրանով, որ շատ ծնողներ անհրաժեշտ ուշադրություն չեն դարձնում երեխայի տեսողական աշխատանքի անցկացման պայմաններին և հաճախ չունեն անհրաժեշտ տեղեկատվություն տեսողական աշխատանքի կանոնների և չափորոշիչների և երեխայի աչքերի հանգստի մասին: Հետևաբար, այս խնդրի բազմաթիվ ասպեկտների ուսումնասիրությունը և ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման վերաբերյալ ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու մոտեցումների մշակումը հիմք կհանդիսանա այս խնդրի հաջող լուծման և երեխաների լավ տեսլականի պահպանման համար:
Այսպիսով, այս հոդվածը հիմնված է հատուկ գրականության ուսումնասիրության և որոշ ընտանիքների փորձի վրա՝ պահպանելով տեսողական աշխատանքի կանոնները, նորմերը, հիմնական պահանջներն ու պայմանները և երեխայի աչքերի հանգիստը տարբեր տեսակի գործունեության մեջ և ներկայացնում է մի շարք. հարցեր և սահմանում է այն հիմնական ուղղությունները, որոնց ընտանիքը պետք է մեծ ուշադրություն դարձնի երեխայի լավ տեսողությունը զարգացնելու և կարճատեսությունը կանխելու համար:
References
Аветисов Э.С., Близорукость, М., Медицина, 2002, 288 с.
Аветисов Э.С., Кащенко Т.П., Шамшонова А.М., Зрительные функции и коррекция у детей, М.: Медицина, 2005, 872 с.
Аветисов Э.С., Охрана зрения у детей, М., Медицина, 1975, 272 с.
Азарян Р.Н., Зрение ребенка. Методическое пособие, Ереван, 2008, 48 с.
Азарян Р.Н., Как сохранить и улучшить зрение ребенка, Ереван, 1994, 54 с.
Дымшиц Л.А., Профилактика близорукости у детей, Л., Медицина,1963, 175 с.
Коган И.И., Функциональная и клиническая анатомия органа зрения ГЭТАР-Медиа, 2017, 208с.
Литвак А.Г., Тифлопсихология, М., Просвещение, 1985, 207 с.
Мирская Н.Б., Профилактика и коррекция функциональных нарушений и заболе-ваний органа зрения у детей и подростков, Изд-во Флинта, М., 2016, 272 с.
Рудницкий Л.П., Болезни глаз. Причина, профилактика, лечение, Питер, 2018, 160 с.
Солнцева Л.И., Тифлопсихология детства, М., Полиграф сервис, 2000, 250 с.
Фельфильфаин И.Л., Близорукость у детей и взрослых, Книга ПЛЮС, М., 2004, 104 с.
Հատուկ կրթության հանրագիտարան /Ռ. Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ, Եր., 2012, 248 էջ:
Freudenreich R., Paste R., Popula Sionsentwichlung in Blinden- Schulen. –Die Sonderschule, 1990, N1, S. 107-113.
Ntuli E. Traore M., A study of ghananian. Early Childhood teacher' s perceptions about Inclusive Education / The joirnal of the international Association of Special Education, 2013, vol. 14, N1, p. 50-58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.