ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՄԻՈՊԻԱՅԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄԸ ԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ

Authors

  • Ռոբերտ Ազարյան Խ․ Աբովյանի անվ․ հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10893

Keywords:

Բանալի բառեր՝ կարճատեսություն, ընտանիք, կանխարգելում, տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներ, ծնողների տեղեկացվածություն, խնդիր, տեսողական աշխատանք, աչքի հանգիստ, հետազոտություն:

Abstract

Հոդվածում ներկայացված են ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կազմակերպման և կանխարգելման հիմնական մոտեցումները։ Հայտնի է, որ տեսողության խանգարում, այդ թվում՝ կարճատեսություն, հաճախ նկատվում է մանկության մեջ, երբ ընտանիքում երեխան չի հետևում խաղերի, նկարչության, նկարներ դիտելու, նկարների ժամանակ տեսողության և տեսողական աշխատանքի պաշտպանության համար սահմանված կանոններին, կանոնակարգերին և պահանջներին։ Լավ տեսողության պահպանումը հիմնականում կախված է նրանից, թե ծնողները ինչպես են տեղեկացված երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման մասին։ Սա որոշում է ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման և այդ հարցերում ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու մոտեցումների մշակման անհրաժեշտությունը:

Այս խնդիրը բարդանում է նրանով, որ շատ ծնողներ անհրաժեշտ ուշադրություն չեն դարձնում երեխայի տեսողական աշխատանքի անցկացման պայմաններին և հաճախ չունեն անհրաժեշտ տեղեկատվություն տեսողական աշխատանքի կանոնների և չափորոշիչների և երեխայի աչքերի հանգստի մասին: Հետևաբար, այս խնդրի բազմաթիվ ասպեկտների ուսումնասիրությունը և ընտանիքում երեխաների մոտ կարճատեսության կանխարգելման վերաբերյալ ծնողներին տեղեկատվական օգնություն տրամադրելու մոտեցումների մշակումը հիմք կհանդիսանա այս խնդրի հաջող լուծման և երեխաների լավ տեսլականի պահպանման համար:

Այսպիսով, այս հոդվածը հիմնված է հատուկ գրականության ուսումնասիրության և որոշ ընտանիքների փորձի վրա՝ պահպանելով տեսողական աշխատանքի կանոնները, նորմերը, հիմնական պահանջներն ու պայմանները և երեխայի աչքերի հանգիստը տարբեր տեսակի գործունեության մեջ և ներկայացնում է մի շարք. հարցեր և սահմանում է այն հիմնական ուղղությունները, որոնց ընտանիքը պետք է մեծ ուշադրություն դարձնի երեխայի լավ տեսողությունը զարգացնելու և կարճատեսությունը կանխելու համար:

References

Аветисов Э.С., Близорукость, М., Медицина, 2002, 288 с.

Аветисов Э.С., Кащенко Т.П., Шамшонова А.М., Зрительные функции и коррекция у детей, М.: Медицина, 2005, 872 с.

Аветисов Э.С., Охрана зрения у детей, М., Медицина, 1975, 272 с.

Азарян Р.Н., Зрение ребенка. Методическое пособие, Ереван, 2008, 48 с.

Азарян Р.Н., Как сохранить и улучшить зрение ребенка, Ереван, 1994, 54 с.

Дымшиц Л.А., Профилактика близорукости у детей, Л., Медицина,1963, 175 с.

Коган И.И., Функциональная и клиническая анатомия органа зрения ГЭТАР-Медиа, 2017, 208с.

Литвак А.Г., Тифлопсихология, М., Просвещение, 1985, 207 с.

Мирская Н.Б., Профилактика и коррекция функциональных нарушений и заболе-ваний органа зрения у детей и подростков, Изд-во Флинта, М., 2016, 272 с.

Рудницкий Л.П., Болезни глаз. Причина, профилактика, лечение, Питер, 2018, 160 с.

Солнцева Л.И., Тифлопсихология детства, М., Полиграф сервис, 2000, 250 с.

Фельфильфаин И.Л., Близорукость у детей и взрослых, Книга ПЛЮС, М., 2004, 104 с.

Հատուկ կրթության հանրագիտարան /Ռ. Ն. Ազարյանի խմբագրությամբ, Եր., 2012, 248 էջ:

Freudenreich R., Paste R., Popula Sionsentwichlung in Blinden- Schulen. –Die Sonderschule, 1990, N1, S. 107-113.

Ntuli E. Traore M., A study of ghananian. Early Childhood teacher' s perceptions about Inclusive Education / The joirnal of the international Association of Special Education, 2013, vol. 14, N1, p. 50-58.

Published

2023-09-13

How to Cite

Ազարյան Ռ. (2023). ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՄԻՈՊԻԱՅԻ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՈՒՄԸ ԸՆՏԱՆԻՔՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 79–85. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10893

Issue

Section

Հատուկ մանկավարժություն

Most read articles by the same author(s)