ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՌՈՂՋԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՐԸ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԱՇԽԱՏՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԵՎ ԳԵՐՀՈԳՆԱԾՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i4.10959Keywords:
Առողջ ապրելակերպ, մանկավարժական առողջագի- տություն, վալեոլոգիական մշակույթ, վալեոլոգիական դաստիարակություն, վալեոլոգիական վարքագիծ, շարժողական ակտիվություն, հիգիենայի կանոն- ներ։Abstract
21-րդ դարի գիտատեխնիկական խոշոր հայտնա-
գործությունները, ՏՏ-ների աննախադեպ զարգացումն ու հասարակական
կյանքի անքակտելի բաղադրիչ լինելը, թվում է, թե պիտի նպաստեին, որ մարդ-
կությունն առավել քաղաքակրթված ու բարեկիթ դառնա։ Սակայն իրականում
մարդն իր առաջընթացի ու զարգացման ճանապարհին բախվել է իր կյանքը,
առողջությունը, բնականոն կենսակերպը խաթարող և սպառնալիք հանդիսա-
ցող մի շարք խնդիրների ու մարտահրավերների, որոնք ուշադրության են ար-
ժանի և հրատապ լուծում են պահանջում։ Մանկավարժական առողջագիտու-
թյունը (մանկավարժական վալեոլոգիան)՝ որպես առողջագիտության ուղղու-
թյուններից մեկը, զբաղվում է հենց վերոնշյալ հիմնախնդրի լուսաբանմամբ՝
ուսումնասիրելով մարդու ուսուցման և դաստիարակության հիմնահարցերը
առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ։ Այն դիտարկվում է որպես մեծագույն ար-
ժեքներից մեկը, որն անհրաժեշտ է պահպանել ու բարելավել կյանքի առաջին
իսկ օրերից։ Սովորողների առողջության պահպանումն ու ամրապնդումը,
առողջ մարդ կրթելն ու դաստիարակելը մանկավարժական վալեոլոգիայի
կարևորագույն հիմնախնդիրներից են։
References
Մինասյան Ս. Մ., Ադամյան Ծ. Ի., Առողջագիտություն, Երևան, 2008։
Вайнер Э. Н., Валеология: Учеб. для вузов, 2-е изд., М., 2002.
Куинджи Н. Н., Валеология: Пути формирования здоровья школьников: Метод.
пособие, М., 2001.
Казначеев Б. П., Основы общей валеоелеогии, М., Воронеж, 1997.
Мардоян Р. А., Педагогическая аксиология, Гюмри, Эльдорадо, 2012.
Митяева А. М., Здоровьесберегаящиепедагогические технологии: Учеб. пособие
для вузов, 2-е изд., М., 2010.
Найн А. А., Сериков С. Г., Проблема здоровья участников образовательного
процесса, Педагогика, N6, М., 1998.
Петрушин В. И., Петрушина Н. В., Валеология: Учеб. пособие, М., 2000.
Чумаков Б. Н., Валеология: курс лекций, изд. 2-е, М., 2001.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.