ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8651Keywords:
Բարձրագույն կրթության համակարգ, մարդկային ռեսուրս, մասնագիտական կոմպետենցիա,, ղեկավարում-կառավարում, կադրային պլանավորում,, պրոֆեսորադասախոսական կազմի կատարողական, կառավարչական հմտություններ,, աշխատակազմի մոտիվացիա:Abstract
Բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում Մարդկային ռեսուսների կառավարումը մի գործընթաց է, ուր <<կառույցի ղեկավարներն ապահովում են նախատեսված խնդիրներն արդյունավետ լուծելու ունակ, համապատասխան որակավորում և հմտություններ ունեցող աշխատակիցների անհրաժեշտ քանակ՝ հաստատության ռազմավարական նպատակներին հասնելու համար>>/Խաչատրյան Ռ. և ուրիշներ, էջ 55/:
Ցանկացած բուհի մարդկային ներուժ նրա մրցակցային առավելության գլխավոր աղբյուրն է, որից կախված է կառույցի գործունեության արդյունքը, վարկանիշը: Մինչդեռ առանց մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ կառավարման հնարավոր չէ հեռահար պլանների և առաջադիր նպատակների իրականացումը: Այս տեսանկյունից հոդվածի շրջանակներում ներկայացվել է տարբեր երկրների բարձրագույն կրթության կառավարման փորձը, լավագույն կողմերը, ձեռքբերումներն ու տարբերությունները:
References
Հովհաննիսյան Ա.Ա., Մենեջմենթի հիմունքներ, Եր., Հեղ. Հրատ., 2015:
Ռ.Խ.Խաչատրյան, Ա.Ս.Բուդաղյան, Ս.Բ.Կարաբեկյան և ուրիշներ, Մարդկային ռեսուրսների կառավարումը բարձրագույն ուոսումնական հաստատություններում: Ուսումնամեթոդական ձեռնարկ: Երևան, Վ.Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, 2015:
Պոտյոմկին Վ.Կ., Անձնակազմի կառավարում, Սանկտ Պետերբուրգ, Պետեր, 2010:
Վոլոդկո Վ.Ֆ., Միջազգային կառավարում, -Մ., Ամալֆետա, 2009:
/Антонова Л.И., Лидерство как ресурс повышения эффективности управления, Н.Н.Паникова, А.И.Пивоваров, Журнал Московского городского педагогического университета Серия <<Экономика>> 2018, N1 (15):
Армстронг Майкл, Практика управления человеческими ресурсами, 8-е издание, 2004.
Салимова К.И., Общеобразовательная школа Японии в XXIв., Педагогика, 2007, N8.
Appelbaum E., Bailey, T., & Kalleberg, A., (2000).Manufacturin advantage.Why high_ performance work sistems pay off. Ithaca, Cornell University Press.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Armenuhi Ashikyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.