ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ ՍՈՎՈՐՈՂ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ՏԵՍՈՂԱԿԱՆ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆԸ՝ ԿԱՐՃԱՏԵՍՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԻՑ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.164Keywords:
երեխաներ, սովորողներ, ուսուցիչ, ծնողներ, տեսողության խանգարում, հետազոտություն, շտկում, կանխարգելում, տեսողական ընկալում, կարճատեսություն, տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաներ, գրելու օպտիկական-գրաֆիկական խանգարումAbstract
Հոդվածում վերլուծված են բազմաթիվ հեղինակների կողմից իրականացված հետազոտության արդյունքներ, որոնք վերաբերում են երեխաների տեսողական ընկալման ձևավորմանը և զարգացմանը՝ կարճատեսության կանխարգելման տեսանկյունից։
Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է նրանով, որ դպրոցում տեսողության պահպանման նորմերին չհետևելու պատճառով, վատ լուսավորությունը, տեսողական ծանրաբեռնվածությունը, բացասաբար անդրադառնալով տարրական դասարաններում սովորող աշակերտների տեսողական ընկալման վրա, ի վերջո հանգեցնում են կարճատեսության։ Դա է պատճառը, որ սովորողների տեսողական ընկալման զարգացման մանկավարժական պայմանների և մեթոդների արդյունավետության ուսումնասիրությունը դառնում է կարճատեսության կանխարգելման առաջնային միջոց։
Հիմնախնդրի վերաբերյալ գիտամանկավարժական գրականության ուսումնասիրությունը հաստատում է, որ երեխաների տեսողական ընկալման զարգացմանը որոշակի ուշադրություն դարձվում է, միայն թե՝ այդ հարցերը տարրական դասարաններում սովորող աշակերտների կարճատեսության կանխարգելման տեսանկյունից գրեթե ուսումնասիրված չեն։
Այս հանգամանքը ենթադրել է տալիս, որ առաջին հերթին հարկ է ուսումնասիրել սույն հիմնախնդրի վերաբերյալ ուսուցիչների տեղեկացվածության մակարդակը և մշակել կարճատեսության կանխարգելման միջոցների, մեթոդների, համակարգային օրինակելի ծրագրի։
Ներկայացված հոդվածում, հիմնախնդրին ուղղված հայրենական և միջազգային փորձի ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա, բերված են եզրակացություններ։
References
Аветисов Т. Ц., Охрана зрения у детей // «Медицина», М., 1975, 272 с.
Азарян Р. Н., Григорян Н. П., Коррекционно-развивающая работа со слабовидящими детьми в условиях массового и интегративного обучения // «Педагогическая мысль» 2009, N1-2, c. 157-160.
Беляцкая В. И., Гнеушева А.Н., Охрана зрения слабовидящих школьников, М., 1982, 127 с.
Ермаков В. П., Специальное образование лиц с нарушением зрения. В кн. Специа¬льная педагогика /Под пер. Н.М. Назаровой, М. 2010, с. 279-300.
Земцова М. И., Учителю о детях с нарушением зрения, М.: «Просвещение», 1973, 59 с.
Психолого-педагогическая характеристика детей с нарушением зрения. В. Кн. Специальная педагогика /под ред. Л.В Мардахаева, Е. А.Орловой, М, 2012, с. 121-134.
Слабовидящие дети/под ред. Ю. А. Кулагина, Н. Г. Морозовой, М. Б. Фидиновой. «Просвещение», М., 1967, 250 с.
Тупоногов Б. К., Учёт офтальмологических рекомендаций при организации учебно- воспитательной работы с детьми имеющие зрительный дефект //Дефектология, 1998, N5, с. 58-63.
Zejmis М., SosialCampaigns for visually impaired people in Poland. -Warszawa: Academy of special Education Press, 2007, pp. 180-194.
Ntuli E., Traore M., A study of shananion, Early childhood Teaches perceptions about inclusive Education / The journal of the international Association of special Education, 2013, Vol. 14, N1, pp. 50-58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Azarian Robert , Melikyan Lusine
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.