ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Նազիկ Հարությունյան ԵՐԵՎԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10861

Keywords:

Բանալի բառեր - Բարձրագուն կրթություն, եռաստիճան համակարգ, կա-ռավարման համակարգ, գլոբալիզացիա, կրթական բարեփոխումներ, գնահատ-ման համակարգ, բոլոնյան գործընթաց, վարկանիշավորում:

Abstract

Այսօր հարափոփող աշխարհում գլոբալիզացիայի պայմաններում տարբեր երկրներում տեղի են ունենում բարձրագույն կրթու-թյան բարեփոխումների լուրջ գործընթացներ: Այդ իսկ առումով չափազանց կարևորվում է տարբեր երկրների կրթության համակարգերի ուսումնասիրու-թյունը, նրանց կառավարման համեմատական վերլուծությունը՝ որպես առա-ջավոր փորձի ուսումնասիրության կարևոր ուղի: Սույն հոդվածում տրվում է Հայաստանի և Ռուսաստանի Դաշնության բարձրագույն կրթության կառա-վարման համեմատական վերլուծություն՝ բոլոնյան գործընթացի համատեքս-տում:

References

Հարությունյան Ն., Գրիգորյան Ա., Կրթության զարգացման և որակավորման խնդիրները, «Մանկավարժական միտք», Երևան, 2013, 1-2:

Սարգսյան Յու., Բուդաղյան Ա., Բոլոնիայի գործընթացը Հայաստանում. Ուղե-ցույց, Երևան, «Անտարես», 2008, 74 էջ:

Багрыч А., Образование: наше вчера, сегодня, завтра, М., 2011.

Бермус А.Г., Модернизация образования:философия, политика, культура, М., 2008, 382 с.

Резник С.Д., Филиппов В.М., Управление высшим учебным заведением, М., 2011.

Скотт П., Глобализация и университет, Вестник высшей школы, 2009, № 4.

Трушина Е.В., Актуальные вопросы высшего образования в РФ, Концепт, 2015, №9.

Alberto Amaral, Glen A. Jones and Berit Karseth, Governing Higher Education: National Perspectives on institutionаl Governance, the Netherlands, 2002.

Downloads

Published

2023-09-13

How to Cite

Հարությունյան Ն. (2023). ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 60–69. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10861

Issue

Section

Համեմատական մանկավարժություն

Most read articles by the same author(s)