ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10861Keywords:
Բանալի բառեր - Բարձրագուն կրթություն, եռաստիճան համակարգ, կա-ռավարման համակարգ, գլոբալիզացիա, կրթական բարեփոխումներ, գնահատ-ման համակարգ, բոլոնյան գործընթաց, վարկանիշավորում:Abstract
Այսօր հարափոփող աշխարհում գլոբալիզացիայի պայմաններում տարբեր երկրներում տեղի են ունենում բարձրագույն կրթու-թյան բարեփոխումների լուրջ գործընթացներ: Այդ իսկ առումով չափազանց կարևորվում է տարբեր երկրների կրթության համակարգերի ուսումնասիրու-թյունը, նրանց կառավարման համեմատական վերլուծությունը՝ որպես առա-ջավոր փորձի ուսումնասիրության կարևոր ուղի: Սույն հոդվածում տրվում է Հայաստանի և Ռուսաստանի Դաշնության բարձրագույն կրթության կառա-վարման համեմատական վերլուծություն՝ բոլոնյան գործընթացի համատեքս-տում:
References
Հարությունյան Ն., Գրիգորյան Ա., Կրթության զարգացման և որակավորման խնդիրները, «Մանկավարժական միտք», Երևան, 2013, 1-2:
Սարգսյան Յու., Բուդաղյան Ա., Բոլոնիայի գործընթացը Հայաստանում. Ուղե-ցույց, Երևան, «Անտարես», 2008, 74 էջ:
Багрыч А., Образование: наше вчера, сегодня, завтра, М., 2011.
Бермус А.Г., Модернизация образования:философия, политика, культура, М., 2008, 382 с.
Резник С.Д., Филиппов В.М., Управление высшим учебным заведением, М., 2011.
Скотт П., Глобализация и университет, Вестник высшей школы, 2009, № 4.
Трушина Е.В., Актуальные вопросы высшего образования в РФ, Концепт, 2015, №9.
Alberto Amaral, Glen A. Jones and Berit Karseth, Governing Higher Education: National Perspectives on institutionаl Governance, the Netherlands, 2002.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.