ՁԱԽԼԻԿՈՒԹՅԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՁԵՌՔԻ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ՈՒՂԻՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8807

Keywords:

ձախլիկություն, հարմարում, ախտորոշում, մեթոդ, աջլիկություն, առաջատար, երկբևեռություն

Abstract

Ձախլիկություն լինելով անձի դրսևորման առանձնահատկություն, երբեմն էլ նաև դաստիարակության և ուսուցման հետ միևնույն բովանդակային հարթության վրա գտնվելով, ունի բոլորովին այլ պահանջներ: Իր մեջ ներառում է ոչ մտադրված, ինքնաբուխ ազդեցություններ, որոնց շնորհիվ անձը հարմարվում է սոցիումին և դառնում հասարակության լիիրավ և լիարժեք անդամ: 

Նկատենք, որ ոչ միշտ է ձախլիկության բնութագրիչների ձևավորումը սկսում է գոյի համապատասխան պահից և այլ մարդկանց հետ հարաբերությունների ստեղծումից: Այդ իսկ պատճառով ձախլիկ երեխային պետք է  դիտարկել, ոչ միայն որպես կենսաբանական օրգանիզմ, այլև որպես սոցիալական էակ, ով կարող է վերափոխել իրեն՝ հարմարվել սոցիալական միջավայրին:

Ձախլիկ երեխաների հարմարման գործընթացը հանգեցնում է հանրակրթական դպրոցում ուսուցման  կազմակերպման արմատական փոփոխությունների՝ վերափոխելով ուսուցման մեթոդները, տեխնոլոգիաները, մասնավորապես՝ ուսուցիչ- ձախլիկ աշակերտ հարաբերությունները։

Ձախլիկության դրսևորման գործընթացը հանրակրթական դպրոցում ուսումնասիրելու համար, անհրաժեշտ է անդրադառնալ ձախլիկության ախտորոշման մեթոդներին, որը կենսաբանական և սոցիալական ոլորտից  տեղափոխվում է մանկավարժության բնագավառ։ Հետևաբար կարևոր է ուսումնասիրել այն սոցիալական և մանկավարժական գործընթացների միասնության մեջ:

References

Безруких М.М., Леворукий ребёнок в школе и дома. Екатеринбург: ЛИТУР, 2001.320 с

Бишоп Д.В. Право-леворукость с расстройствами развития, Школа здоровья, 1995. №2. 89. с.

Доброхотова Т. А., Брагина Н. Н. Левши. - М., 1994. - 231 с.

Макарьев И. Если ваш ребёнок левша. СПб: Лань, 1995. 128 с.

Сиротюк А.Л. Обучение детей с учетом психофизиологии: Практическое руководство для учителей и родителей. М.: ТЦ Сфера, 2001. – 128 с.

Downloads

Published

2023-01-04

How to Cite

Հարությունյան Ն., & Անահիտ Ա. (2023). ՁԱԽԼԻԿՈՒԹՅԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՁԵՌՔԻ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ՈՒՂԻՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 8(2), 24–31. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8807

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն

Most read articles by the same author(s)