ՁԱԽԼԻԿՈՒԹՅԱՆ ԱԽՏՈՐՈՇՈՒՄԸ ԵՎ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՁԵՌՔԻ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ՈՒՂԻՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v8i2.8807Keywords:
ձախլիկություն, հարմարում, ախտորոշում, մեթոդ, աջլիկություն, առաջատար, երկբևեռությունAbstract
Ձախլիկություն լինելով անձի դրսևորման առանձնահատկություն, երբեմն էլ նաև դաստիարակության և ուսուցման հետ միևնույն բովանդակային հարթության վրա գտնվելով, ունի բոլորովին այլ պահանջներ: Իր մեջ ներառում է ոչ մտադրված, ինքնաբուխ ազդեցություններ, որոնց շնորհիվ անձը հարմարվում է սոցիումին և դառնում հասարակության լիիրավ և լիարժեք անդամ:
Նկատենք, որ ոչ միշտ է ձախլիկության բնութագրիչների ձևավորումը սկսում է գոյի համապատասխան պահից և այլ մարդկանց հետ հարաբերությունների ստեղծումից: Այդ իսկ պատճառով ձախլիկ երեխային պետք է դիտարկել, ոչ միայն որպես կենսաբանական օրգանիզմ, այլև որպես սոցիալական էակ, ով կարող է վերափոխել իրեն՝ հարմարվել սոցիալական միջավայրին:
Ձախլիկ երեխաների հարմարման գործընթացը հանգեցնում է հանրակրթական դպրոցում ուսուցման կազմակերպման արմատական փոփոխությունների՝ վերափոխելով ուսուցման մեթոդները, տեխնոլոգիաները, մասնավորապես՝ ուսուցիչ- ձախլիկ աշակերտ հարաբերությունները։
Ձախլիկության դրսևորման գործընթացը հանրակրթական դպրոցում ուսումնասիրելու համար, անհրաժեշտ է անդրադառնալ ձախլիկության ախտորոշման մեթոդներին, որը կենսաբանական և սոցիալական ոլորտից տեղափոխվում է մանկավարժության բնագավառ։ Հետևաբար կարևոր է ուսումնասիրել այն սոցիալական և մանկավարժական գործընթացների միասնության մեջ:
References
Безруких М.М., Леворукий ребёнок в школе и дома. Екатеринбург: ЛИТУР, 2001.320 с
Бишоп Д.В. Право-леворукость с расстройствами развития, Школа здоровья, 1995. №2. 89. с.
Доброхотова Т. А., Брагина Н. Н. Левши. - М., 1994. - 231 с.
Макарьев И. Если ваш ребёнок левша. СПб: Лань, 1995. 128 с.
Сиротюк А.Л. Обучение детей с учетом психофизиологии: Практическое руководство для учителей и родителей. М.: ТЦ Сфера, 2001. – 128 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Նազիկ Հարությունյան, Անահիտ Խլոպուզյան
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.