ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ՎԱԼԵՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10723Keywords:
երջանկության մանկավարժություն, մանկավարժական վալեոլոգիա, առողջություն, առողջ ապրելակերպ, ֆելիքսոլոգիական կրթություն, ազատություն, անձի համակողմանի զարգացում:Abstract
Երջանկության մանկավարժությունը համարվում է 21-րդ դարի ոչ դասական մանկավարժություն, որը բացահայտում է մանկավարժական գիտելիքների համակարգում փոփոխությունների էվոլյուցիայի ուղղությունը՝ որպես ընթացող կրթական փոփոխությունների անբաժանելի մաս։
Երջանկության խնդիրը ողջ մարդկության մի շարք հավերժական խնդիրներից մեկն է։
References
Список использованной литературы
Брехман И.И., Валеология - наука о здоровье, Москва: “ФиС”, 1990.
Бузунов В.П., Педагогическая валеология, Москва, 2001.
Вайнер Э.Н., Валеология, Москва, Флинта: “Наука”, 2007.
Зайцев Г.К., Здоровье школьников и учителей, Москва, 1995.
Лойко О.Л., Здоровый образ жизни учащейся молодежи как объект социально-педагогической деятельности, Москва, 2009, с. 19-24.
Несмелов В.С., Наука о человеке, т. 1. Казань. 1889.
Ниязбаева Н.Н., Современная детская студия, “Педагогическая психология”, Москва, 2014.
Петленко В.П., Основы валеологии, Mосква, 1998.
Татарникова Л.Г., Педагогическая валеология, Москва, 1995.
Трофимова Е.В., Шарафутдинова Г.Р., Счастье воспитания. Уфа, 2011.
Щуркова Н.Е., Павлова, Е.П., Как воспитать счастливого: феликсология воспита-ния. Москва, 2002.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.