ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ՎԱԼԵՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

Authors

  • Նազիկ Հարությունյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10723

Keywords:

երջանկության մանկավարժություն, մանկավարժական վալեոլոգիա, առողջություն, առողջ ապրելակերպ, ֆելիքսոլոգիական կրթություն, ազատություն, անձի համակողմանի զարգացում:

Abstract

Երջանկության մանկավարժությունը համարվում է 21-րդ դարի ոչ դասական մանկավարժություն, որը բացահայտում է մանկավարժական գիտելիքների համակարգում փոփոխությունների էվոլյուցիայի ուղղությունը՝ որպես ընթացող կրթական փոփոխությունների անբաժանելի մաս։

Երջանկության խնդիրը ողջ մարդկության մի շարք հավերժական խնդիրներից մեկն է։

 

References

Список использованной литературы

Брехман И.И., Валеология - наука о здоровье, Москва: “ФиС”, 1990.

Бузунов В.П., Педагогическая валеология, Москва, 2001.

Вайнер Э.Н., Валеология, Москва, Флинта: “Наука”, 2007.

Зайцев Г.К., Здоровье школьников и учителей, Москва, 1995.

Лойко О.Л., Здоровый образ жизни учащейся молодежи как объект социально-педагогической деятельности, Москва, 2009, с. 19-24.

Несмелов В.С., Наука о человеке, т. 1. Казань. 1889.

Ниязбаева Н.Н., Современная детская студия, “Педагогическая психология”, Москва, 2014.

Петленко В.П., Основы валеологии, Mосква, 1998.

Татарникова Л.Г., Педагогическая валеология, Москва, 1995.

Трофимова Е.В., Шарафутдинова Г.Р., Счастье воспитания. Уфа, 2011.

Щуркова Н.Е., Павлова, Е.П., Как воспитать счастливого: феликсология воспита-ния. Москва, 2002.

Published

2023-09-04

How to Cite

Հարությունյան Ն. (2023). ԵՐՋԱՆԿՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ՎԱԼԵՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(1), 89–93. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10723

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)