ԵԱՏՄ ԱՆԴԱՄ ԵՐԿՐՆԵՐԻ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ, ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ, ԲԵԼԱՌՈՒՍԻ ԵՎ ՂԱԶԱԽՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Նազիկ Հարությունյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8434

Keywords:

Բարձրագույն կրթություն, երկաստիճան համակարգ, կառավարման համակարգ, գլոբալիզացիա, կրթական բարեփոխումներ, գնահատման համակարգ, բոլոնյան գործընթաց:, Բարձրագույն կրթություն, , երկաստիճան համակարգ, կառավարման համակարգ, գլոբալիզացիա, կրթական բարեփոխումներ, գնահատման համակարգ, բոլոնյան գործընթաց

Abstract

Հոդվածում ներկայացված է ԵԱՏՄ անդամ երկրներում՝ Հայաստանում, Ռուսաստանում, Բելառուսում և Ղազախստանում բարձրագույն կրթության կառավարման համակարգերի համեմատական ​​վերլուծություն։ Ներկայացված են այս համակարգերի նմանություններն ու տարբերությունները, ձեռքբերումները, ինչպես նաև խնդիրները։ Հոդվածում, մասնավորապես, ներկայացված են Բոլոնիայի գործընթացի համատեքստում չորս երկրներում բարձրագույն կրթության կառավարման համակարգում իրականացված բարեփոխումները։ Հոդվածում վերլուծվում են բարձրագույն կրթության երկաստիճան համակարգը, ECTS կրեդիտային համակարգը, ինչպես նաև չորս երկրներում գնահատման համակարգը։ Ուսումնասիրության արդյունքներով ակնհայտ է դառնում, որ Հայաստանի, Ռուսաստանի, Բելառուսի և Ղազախստանի բարձրագույն կրթական համակարգում լուրջ բարեփոխումներ են անհրաժեշտ ինչպես կրթության որակի բարձրացման, այնպես էլ կառավարման ժողովրդավարացման առումով։

Author Biography

Նազիկ Հարությունյան, Երևանի պետական համալսարան

Մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր

References

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հարությունյան Ն., Գրիգորյան Ա., Կրթության զարգացման և որակավորման խնդիրները,

«Մանկավարժական միտք», Երևան, 2013, 1-2:

Багрыч А., Образование-наше вчера, сегодня, завтра, М., 2011.

Бермус А. Г., Модернизация образования:философия, политика, культура, М., 2008, 382 ст.

Обзор национальной политики в области образования:Высшее образование в Казахстане,

, редакторы : Алима Ибрашева, Аида Ахметжанова, Астана, 2017

Пак Ю.Н. , Газалиев А.М., Болонский процесс и казахстанские реалии. Монография. -

Караганда; Изд-во КарГТУ, 2012, стр.28

Резник С.Д., Филиппов В.М., Управление высшим учебным заведением, М., 2011, 767 с.

Система высшего образования Беларуси: состояние, проблемы и направления

реформирования, Минск, 2014, 35 с.

Скотт П., Глобализация и университет, Вестник высшей школы, 2009, №4.

Alberto Amaral, Glen A. Jones and Berit Karseth, Governing Higher Education: National

Perspectives on institutionаl Governance, the Netherlands, 2002.

Philip G. Altbach and Jamil Salmi (Ed.) The Road to Academic Excellence. The Making of

World-Class Research Universities. Washington: The World Bank, 2011. 339p.

Downloads

Published

2022-07-21

How to Cite

Հարությունյան Ն. (2022). ԵԱՏՄ ԱՆԴԱՄ ԵՐԿՐՆԵՐԻ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ, ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԻ ԴԱՇՆՈՒԹՅԱՆ, ԲԵԼԱՌՈՒՍԻ ԵՎ ՂԱԶԱԽՍՏԱՆԻ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԵՄԱՏԱԿԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 150–157. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8434

Issue

Section

Մանկավարժության գիտաճյուղեր

Most read articles by the same author(s)